Klachten over onze vertaalservice?

Context Talen zet zich maximaal in om uitstekende kwaliteit te leveren. Onze service stopt daarom niet nadat wij de vertaling hebben afgeleverd. 

Als u na ontvangst van de tekst twijfelt over de vertaling van een bepaald woord, of er is binnen uw bedrijf een duidelijke voorkeur voor een bepaalde term, laat het ons dan weten.

Deze wijzigingen voeren wij gratis voor u door. Natuurlijk kijken we dan ook of de lidwoorden, verwijzingen en dergelijke nog kloppen. En het belangrijkste: wij slaan uw voorkeur op in het vertaalgeheugen, waardoor bij een volgende vertaling gegarandeerd uw voorkeursterm wordt gebruikt. 

Echt niet tevreden?

Bent u ondanks deze nazorg toch niet tevreden over de vertaling of heeft u een klacht over een medewerker of over de werkwijze van Context Talen? Meld het ons!

Eerst meer informatie? Klik hier voor de volledige klachtenregeling.

Niet tevreden? Mail of bel ons, we lossen het graag op. Niet tevreden? Mail of bel ons, we lossen het graag op.